Czego szukasz?



Gdzie szukasz?

Powiadamiaj mnie o nowych ofertach w:

Obsługa transakcji

FAQ

1. Czym jest B2B Deal?

B2B Deal to platforma oszczędnościowa dla firm. Jesteśmy serwisem zakupów grupowych, który powstał specjalnie dla sektora b2b. Jesteśmy miejscem, gdzie możesz szybko znaleźć nowego kontrahenta i nawiązać kontakty biznesowe. Co więcej, w B2B Deal możesz również sprzedawać towary i usługi w atrakcyjnych cenach, za nic nie przepłacając.

2. Dlaczego na B2B Deal nie ma cen brutto?

Oferta B2B Deal jest skierowana do firm. Znakomita większość przedsiębiorców może odliczyć podatek VAT, dlatego też podajemy ceny netto.

3. W jaki sposób B2B Deal weryfikuje wiarygodność wystawianych ofert?

Każda propozycja oferty jest przez nas analizowana. Staramy się sprawdzić, czy dana firma jest rzetelna poprzez dane Krajowego Rejstru Długów. Dodatkowo wysłana do nas oferta weryfikowana jest na podstawie danych umieszczonych na firmowej stronie www.

4. W jaki sposób B2B Deal dba o bezpieczeństwo danych?

Dane naszych klientów są chronione zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce.

5. Ile kosztuje zamieszczenie oferty na B2B Deal?

Zamieszczenie oferty jest bezpłatne. B2B Deal pobiera prowizję w wysokości 25% tylko od sprzedanych voucherów/kuponów oferty SUPERDEAL lub 15% od oferty DEAL.

6. Nie dotarł do mnie e-mail z kuponem, co teraz?

W takim przypadku prosimy o zgłoszenie sytuacji w mailu wraz z numer transakcji na adres info@b2bdeal.pl. Postaramy się jak najszybciej pomóc.

7. Czy kupony są imienne lub też przynależą do jednej firmy?

Kupon nie jest ani imienny, ani nie przynależy do danej firmy. Realizując voucher wystarczy podać kod weryfikacyjny lub pokazać wydrukowany kupon.

8. Czy otrzymam fakturę za mój zakup?

Jeśli przy rejestracji podane zostały dane dotyczące firmy, wówczas faktura zostaje automatycznie wygenerowana. Można ją odnaleźć w koncie na b2bdeal.pl, z którego dokonywany był zakup ("Moje faktury").

9. Liczba sprzedanych kuponów w ofercie nie osiągnęła wymaganego minimum. Co teraz?

Jeśli oferta nie znajdzie zainteresowania odpowiedniej liczby użytkowników, otrzyma status „Anulowana”. Pieniądze na Twojej karcie zostają odblokowane i wracają na Twoje konto.

10. Jakie możliwości daje konto na B2B Deal?

Główną funkcją konta jest:

  • możliwość zakupów,
  • wgląd do zakupionych voucherów,
  • wydruk voucherów,
  • podgląd FV,
  • wydruk FV,
  • monitoring dostępnych środków na koncie,
  • zarządzanie kontem,
  • śledzenie okazji za pomocą newslettera.

11. Jak mogę zrealizować swoją premię za polecenie oferty?

Złotówki, które uzbierasz możesz wykorzystać jednorazowo przy kolejnych zakupach lub sukcesywnie je zbierać. Zebrane fundusze możesz wykorzystać dokonując jednego lub kilku zakupów, w zależności od środków, jakimi dysponujesz.

12. Ile czasu trzeba czekać na publikację oferty?

Oferta jest tworzona w ciągu 5 dni roboczych. Termin pojawienia się jej na stronie B2B Deal zależy od kolejności zgłaszych ofert oraz ich specyfikacji.

13. Jak dodać ofertę?

Aby dodać ofertę, należy na początku zarejestrować się w naszym Panelu Partnera. Po dokonaniu rejestracji w zakładce "Dodaj ofertę" tworzymy swoją propozycję. Następnie, gdy wypełnimy już wszystkie wymagane pola, klikamy w przycisk "Podsumowanie oferty". Oferta trafia do naszego systemu. Nasi pracownicy mają 5 dni roboczych na zapoznanie się z ofertą oraz kontakt z Tobą.

14. Czym jest Voucher i jak mogę go wykorzystać?

Jest to wygenerowana i wysłana na adres mailowy Kupującego informacja. Potwierdza ona zakup danej oferty oraz stanowi podstawę do wydania danego Produktu/Usługi. Voucher zawiera kod PIN, który umożliwia klientowi realizację oferty. Można go wykorzystać tylko raz. Gdy nie zostanie on zrealizowany w całości, niewykorzystane Produkty/Usługi zawarte w ofercie przepadają.

15. Dlaczego warto polecać stronę swoim znajomym i współpracownikom?

Za polecenie danej oferty otrzymujesz premie pieniężne, które możesz wykorzystać przy kolejnych zakupach.

16. Czy mogę w inny sposób promować oferty B2B Deal?

Naszą stronę możesz promować poprzez zamieszczenie na swojej stronie www odpowiedniego banera. Jest on dostępny do pobrania w każdym koncie Użytkownika B2B Deal. wystarczy dokonac rejestracji.

17. Kiedy zostanie zasilone moje Konto?

Twoje Konto w serwisie B2B Deal zostanie doładowane wtedy, gdy polecona przez Ciebie osoba dokona zakupu w ciągu 10 dni.

18. Czy wystawiając ofertę w B2B Deal mogę skorzystać z innych serwisów tego typu?

Oczywiście, nie można jednak wystawiać na innych serwisach tej samej lub podobnej oferty, która jest aktualnie opublikowana na stronie B2B Deal.

19. Czy jest możliwość obejrzenia oferty przed publikacją jej na stronie B2B Deal?

Oczywiście, że tak. Zależy nam na wskazówkach naszych Partnerów. Są one dla nas bardzo ważne. Liczymy się z Państwa zdaniem, to przecież Wasza oferta! Nasi kreatywni pracownicy zrobią wszystko co w ich mocy, aby oferta stała się atrakcyjna dla jej potencjalnych nabywców. Nie emitujemy oferty bez wcześniejszej akceptacji Zleceniodawcy.

20. Gdzie znajduję się siedziba B2B Deal?

Siedziba B2B Deal znajduje się w Poznaniu, przy ul. Dąbrowskiego 191.

21. Jak dokładnie wygląda współpraca między B2B Deal a zamieszczającą ofertę firmą?

Współpraca rozpoczyna się w momencie podpisania przez obie strony umowy. Od tej chwili tworzona jest oferta, którą firma może obejrzeć przed emisją na stronie w Panelu Partnera. Stworzenie oferty i grafiki jest nieodpłatne (w przypadku oferty SUPERDEAL). B2B Deal dba o kwestię promocji, obsługi oraz sprzedaży.

Po emisji oferty B2B Deal pobiera prowizję tylko od sprzedanych voucherów.

Klient, ktory zakupi voucher, zgłasza się do Zleceniodawcy z kodem PIN. Należy go dezaktywować w Panelu Partnera. 7 dni po dezaktywacji pierwszego kodu PIN należy przesłać FV na adres faktury@b2bdeal.pl. B2B Deal w przeciągu 14 dni dokonuje przelewu na twoje konto.

22. Czy mogę emitować tę samą ofertę kilka razy?

Oczywiście. Aby uzyskać taką możliwość należy skontaktować drogą mailową: biuro@b2bdeal.pl lub zamieścić ją przez Panel Partnera.

23. Jaki jest okres trwania umowy? Co z wypowiedzeniem? Jak można zerwać umowę i jakie są tego skutki prawne?

Okres ważności umowy trwa jeden rok. W tym czasie firma, która decyduje się na wystawienie oferty w serwisie, zobowiązuje się jednocześnie do nieemitowania w tym samym czasie (w trakcie emisji oferty) podobnej lub takiej samej oferty na innej, konkurencyjnej stronie. W przypadku niewypowiedzenia umowy z trzymiesięcznym wyprzedzeniem, po roku umowa jest automatycznie przedłużana na kolejne 12 miesięcy.

Aby wypowiedzieć umowę należy wysłać, na adres firmy Exception Tomasz Krobski, odpowiedni dokument. Po otrzymaniu dokumentu obowiązuje trzymiesięczny okres wypowiedzenia.

24. Nie sprzedałem ani jednego vouchera, czy płacę za emisję mojej oferty?

Nie. B2B Deal pobiera prowizję jedynie od sprzedanych voucherów/kuponów.

25. Jaki jest najdłuższy czas emitowania oferty?

SUPERDEAL - od 10 do 30 dni

DEAL - od 31 do 365 dni

26. Jak nawiązać współpracę?

Aby nawiązać współpracę, należy zarejestrować się do naszego Panelu Partnera (kliknij tutaj). 

27. Ile ofert jednocześnie mogę wystawiać na stronie B2B Deal?

Jednocześnie można wystawić jedną ofertę do każdej kategorii.

28. Jaki musi być minimalny rabat zamieszczanej oferty?

SUPERDEAL - 20%

DEAL - 5%

29. Czy muszę samodzielnie dostarczać tekst oferty oraz bannery?

SUPERDEAL - mozesz, ale nie musisz, możemy je wykonac za Ciebie

DEAL - należy samodzielnie wykonać baner (wymiary: 493x292 px) oraz napisac tekst oferty (min. 1000 zn.)

30. Czy mogę wycofać swoją ofertę w trakcie jej wyświetlania?

Nie można wycofać oferty w trakcie jej wyświetlania. Po dokonaniu akceptacji nie wprowadzamy porawek. Zanim stweirdzisz, że wszytsko jest w porządku. sprawdź ofertę kilka razy. Jeśli wymaga ona poprawy, wyślij swojemu opiekunowi maila z tą informacją. W jednej wiadomości określ wszystkie niecierpiące zmiany.

31. Czy mogę zrezygnować z wcześniej zarezerwowanego terminy emisji oferty?

Z emisji oferty można zrezygnować jedynie 10 dni przed planowanym terminem pierwszego dnia jej wyświetlania. Bez uzasadnionych powodów nie można cofnąć oferty.

32. Czy w trakcie emisji oferty mogę przedłużyć czas jej emisji?

Przedłużenie czasu emisji oferty w trakcie jej trwania nie jest możliwy. Zmieni bowiem czas wyświetlania podobnych ofert innych firm, co jest niezgodne z regulaminem serwisu B2B Deal. Najprostszym rozwiązaniem jest ustalenie kolejnego terminu emisji oferty.

33. Czy jako użytkownik B2B Deal mogę mieć wpływ na zamieszczane tam oferty?

 Serwis B2B Deal przygotował specjalnie dla swoich użytkowników forum dyskusyjne. Wszelkie wskazówki i uwagi będą brane pod uwagę a nasi konsultanci postarają się pomóc rozwiązać Państwu każdy problem.

34. Zalogowałem/am się do Panelu Partnera. Nie mogę jednak nadal zobaczyć oferty.

Aby zobaczyć swoja ofertę w Panelu Partnera, należy:

  • wejść na stronę http://b2bdeal.pl/partners,
  • Zalogować się do panelu partnera,
  • Moje oferty,
  • Podgląd (grafika po prawej stronie z lupą),
  • Ponownie wpisać login oraz hasło. 

35. Chciałbym/abym wyświetlić kolejną ofertę mojej firmy. Czy muszę ponownie podpisywać umowę?

Nie. Ważność umowy trwa rok. W tym czasie można zamieszczać kolejne oferty firmy bez konieczności podpisywania następnej umowy.

36. Czy w trakcie emisji oferty mogę zmienić dane kontaktowe firmy, ilość kuponów, logo itp.?

Wszystkie zmiany dokonywane są przed publikacją oferty.  

37. Jakie kryteria należy spełnić, aby znaleźć się w kategorii START UP?

Aby Twoja oferta wyświetlała się w Startup'ach, firma nie może mieć więcej niż 12 miesięcy.

38. Czy START UP'y mają inną formę rozliczeń?

Nie. Zmienia się tylko wysokość prowizji, która wynosi 20% od sprzedanych voucherów (w opcji SUPERDEAL).

39. Jak dezaktywować kupon?

Po otrzymaniu kuponu od klienta należy zalogować się na Panelu Partnera, następnie wejść w zakładkę moje oferty, kolejno w grafikę „tabelka” (lista kuponów). Potem należy wpisać kod z przesłanego kuponu i nacisnąć dezaktywację vouchera.

40. Przed chwilą kupiłem/am voucher, zapłaciłem/am za niego, ale nie otrzymałem/am kuponu na maila. Co się dzieje?

Kupony są generowane co 10 minut. Jeśli np. informacja o zakupie vouchera dotarła do nas o godz. 11.11, a następne kupony generowane będą o 11.20, kupon otrzymasz po 11.20. Należy więc cierpliwie poczekać na wiadomość. Jeśli po upływie 20 minut od zakupu, wiadomość z kuponem nie pojawi się na Twojej skrzynce mailowej, prosimy o kontakt.

41. Czym różni się oferta DEAL od oferty SUPERDEAL?

DEAL SUPERDEAL
  • oferta dostępna w serwisie B2B Deal wraz z innymi promocjami
  • rabat od 5% (cena vouchera nie może być niższa niż 10 zł netto)
  • emisja od 31 do 365 dni
  • mailing z innymi ofertami wysyłany jednorazowo do subskrybentów serwisu B2B DEAL w tygodniu emisji oferty
  • prowizja 15% pobierana w momencie sprzedaży vouchera
  • samodzielne opracowanie graficzne i tekstowe oferty
  • bezpłatny wpis PREMIUM do katalogu B2BFIRMY.PL
  • możliwość wyróżnienia oferty w wybranej kategorii
  • możliwość zakupu artykułu o Twojej firmie!
  • OFERTA DNIA - oferta wyróżniona na stronie głównej w serwisie B2B Deal
  • rabat od 20 do 99% (cena vouchera nie może być niższa niż 10 zł netto)
  • emisja od 10 do 30 dni
  • mailing z pojedynczą wyróżnioną ofertą do subskrybentów serwisu B2B DEAL w pierwszym dniu emisji oferty
  • wyłączność podczas emisji oferty (brak konkurencyjnych ofert tej samej usługi/produktu wśród ofert typu SUPERDEAL)
  • prowizja 25% pobierana w momencie sprzedaży vouchera
  • bezpłatne opracowanie graficzne i tekstowe oferty
  • informacja o ofercie na fanpage'u B2B Deal na Facebooku oraz Twitterze
  • baner html na Twoją stronę www
  • bezpłatny wpis GOLD do katalogu B2BFIRMY.PL
  • możliwość zakupu artykułu o Twojej firmie!

Chcesz wiedzieć więcej, zobacz naszą ofertę oraz wzór umowy DEAL i SUPERDEAL.




Brak ulubionych kuponów.